Групи оголошень в Яндекс Директ

Групи оголошень в Яндекс Директ

Розробники розміщення реклами Яндекс.Директ додав нову функцію для створення відразу декількох групи оголошень, раніше така функція була доступна лише в інструментах масового управління кампаніями. Тепер же розробники зробили її доступною і для груп оголошень.

Дане нововведення дозволить більш ретельно проводити тести рекламодавцям а як відомо саме постійне тестування рекламних блоків дозволяє домогтися максимально ефекту від реклами. Розробники сервісу Яндекс Директ завжди вдосконалять для рекламодавців роботу роботу свого сервісу, і роблять його більш гнучким, ми ж можемо порекомендувати хостинг для ваших проектів — CityHost. Більш того окремі оголошення змінилися групами, тобто тепер вносити зміни і коректування ваші опрацювання стало можливо відразу в рекламній кампанії, при цьому не зачіпаючи ніяких встановлених раніше параметрів відображення рекламних оголошень в Яндекс.Директ.

Вам також буде цікаво: Як обрати портативну колонку.

Сама суть роботи з рекламними оголошеннями ніяк не змінилася, Яких-небудь відмінностей в роботі немає. Рекламодавець ж в будь-який час може скорегувати, поміняти настройки і ставки за ключовими фразами. Або ж взагалі прибрати неактуальні рекламні оголошення в архів сервісу. І якщо вони коли-небудь знову стануть необхідний опублікувати повторно.

Для зручності вивантаження та подальшої роботи з шаблоном розробники Директ також додали інформацію про групах. Вивантаження доступна в звичному для всіх форматі XLS. Всю інформацію з даного питання можна знайти в розділі допомоги. Нагадаємо, що ще восени 2013 року в перші з’явилися в інтерфейсі Яндекс.Директ групи оголошень. Важливо відзначити, що у таких оголошень в групі всі параметри однакові.

Джерело: http://eco-joom.com/ru/blog/3351-gruppy-ob-yavlenij-v-yandeks-direkt.html.

James_Writer

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *